קול קורא – הנחיות להגשה 2024

כנס מיט"ל העשרים ושתיים בנושא הוראה ולמידה משלבת טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: תובנות  מהעבר ומבט אל העתיד, ייערך השנה ביום רביעי, יח' תמוז התשפ"ד, 24.7.2024, במרכז יצחק רבין, רחוב חיים לבנון 8, תל אביב. ביום חמישי, יט' תמוז התשפ"ד, 25.7.2024 נקיים יום סדנאות ומפגשי קהילה בתל אביב. 

את ההצעות לכנס יש להגיש עד ה-31.3.24 בפורמט PDF על בסיס תבנית קובץ WORD  דרך מערכת ניהול ההצעות של הכנס, (לחצו על enter as author להגשה) בהתאם להנחיות למטה.

** הערכת ההצעות מתבצעת באופן אנונימי. נא לא לציין את שמות המחברים.ות בקובץ זה. השמות ימולאו בעת העלאת ההצעה למערכת ניהול הכנס.

    בכל שאלה או בעיה טכנית בהגשת ההצעה, ניתן לפנות אלינו: meital@mail.iucc.ac.il

    ועדת התכנית מזמינה הצעות מהסוגים הבאים להצגה במסגרת כנס מיט”ל העשרים ושתיים:

    א. הרצאה במסלול מחקרי
    תוצאות מחקריות, סקירות, מקרי בוחן, פאנל, הצגת מקרה מוצלח/ למידה מכישלונות או תרומה לשיח העיצובי.
    ב. הרצאה במסלול יישומי
    פרקטיקות ומקרי בוחן, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית בעלי ערך מעשי לקהילת העוסקים בהוראה ולמידה בהשכלה הגבוהה.
    ג. הדגמה (demo)
    הצגה של מוצר או תוכן חדשני הזמין לשימוש חופשי. יוקצה מרחב מיוחד לתערוכה והדגמות. ניתן לשלוח סרטונים מוקלטים של הדגמות המלווים במלל בכל פורמט שייבחר (טקסט, אודיו, וידאו). בהצעה להדגמה יש לכלול קישור לאתר בו ניתן לראות ולהשתמש במוצר / תוכן המוצע.

    קניין רוחני

    הצעות שיתקבלו יתפרסמו תחת רישיון creative commons BY-NC. זכויות הקניין הרוחני יישארו בידי המחברים.

    היקף

    הצעה כתובה בהיקף של עד 1,500 מילה, לא כולל התקציר, מקורות ונספחים.

    ההצעה תכלול:

    • כותרת
    • תקציר (עד 150 מילים)
    • מילות מפתח (3-5), מופרדות בפסיקים
    • גוף ההצעה (מאמר או מקרה בוחן – בהתאם למסלול ההצעה הנבחר)
    • מקורות בפורמט APA
    • נספחים

    הערכת ההצעות

    כנס מיט״ל כולל מסלול אקדמי ומסלול מעשי.

    הגשות למסלול המחקרי ייבחנו לפי הקריטריונים הבאים:

    • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
    • איכותה האקדמית של ההצעה
    • בהירות ההצעה
    • מקוריות וחדשנות

    הגשות למסלול היישומי ייבחנו לפי הקריטריונים הבאים:

    *הערה: הגשות במסלול זה יכללו במרכזן תיאור של היוזמה / מקרה הבוחן
    ולא מאמר

    • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
    • ערך מעשי לקהילת העוסקים בהוראה ולמידה בהשכלה הגבוהה
    • בהירות ההצעה
    • חדשנות ויישומיות
    גלילה לראש העמוד